Σεμινάριο του Eric Schwartzman στην Αλεξανδρούπολη

21 Σεπτεμβρίου 2011
 
Σε ένα βαλκανικό ακροατήριο δημοσιογράφων, που επιζητεί αξιόπιστη γνώση σε ζητήματα οργάνωσης της δημοσιογραφικής δουλειάς στο internet, θα απευθυνθεί ο Αμερικανός επικοινωνιολόγος και εκπαιδευτής διαδικτυακών μέσων Eric Schwartzman το Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011 στην Αλεξανδρούπολη.

Προσκεκλημένος από την Ένωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Μακεδονίας Θράκης και το Μορφωτικό της Ίδρυμα, σε συνεργασία με την Πρεσβεία των Η.Π.Α. στην Αθήνα, ο κ. Schwartzman θα αναλύσει βήμα προς βήμα όλο το φάσμα των των εργαλείων για μια ολοκληρωμένη παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα, μέσα από παραδείγματα, εφαρμογές και καλές πρακτικές.

Το σεμινάριο-εργαστήριο θα γίνει στην αγγλική γλώσσα και θα διαρκέσει από τις 09.30-17.30. Θα το παρακολουθήσουν δημοσιογράφοι από την Ελλάδα, τη Βουλγαρία, την Τουρκία και την ΠΓΔΜ, που εκδήλωσαν ενδιαφέρον μέσω των Ενώσεων Συντακτών.

Η ΕΣΗΕΜ-Θ και το Μορφωτικό Ίδρυμά της, με τη δεύτερη αυτή παρουσία του κ. Schwartzman στη Βόρεια Ελλάδα, ανταποκρίνεται ενεργά στο αίτημα των συναδέλφων για συστηματική επιμόρφωση στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του διαδικτύου.
 

Ακολουθεί το αναλυτικό πρόγραμμα του σεμιναρίου:

 

Σεμινάριο του Eric Schwartzman
για τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ, 8.10.2011 | Ξενοδοχείο Egnatia Grand

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

09:30 – 11:00

1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ στην διαδικτυακή επικοινωνία

A. Πώς μετασχηματίζουν την αγορά της Πληροφορίας τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και τα Νέα Μέσα
B. Η ενσωμάτωση των Μέσων ΚοινωνικήςΔικτύωσης και των Νέων Μέσων στα παραδοσιακά πεδία Επικοινωνίας
Γ. Πώς τα Κοινωνικά Δίκτυα και οι ενημερώσεις Κατάστασης (Status) χρηστών παραγκωνίζουν τα παραδοσιακά ΜΜΕ
Δ. Η συμμετοχή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ως μέθοδος για ανάπτυξη δεσμών με το κοινό

11:00 – 11:15: Διάλειμμα – Καφές
11:15 – 12:45

2. Blogs και ενίσχυση της θέσης τους στις μηχανές αναζήτησης

A. Τρία βήματα για να αντιληφθούμε την επιρροή των bloggers
B. Πώς να σε βρίσκουν στο Google: Βασικές αρχές για την ενίσχυση της θέσης στις μηχανές αναζήτησης
Γ. Πώς να βρίσκετε ποιοι σας υποστηρίζουν και ποιοι σας δυσφημούν σε οποιοδήποτε Κοινωνικό Δίκτυο
Δ. Εφαρμογή: Πώς να συγκροτήσετε έναν πίνακα παρακολούθησης των Κοινωνικών Δικτύων
E. Πώς να κατακτήσετε γόνιμη επιχειρηματική αντίληψη αξιοποιώντας στατιστικά στοιχεία από την κίνηση στο Διαδίκτυο

12:45 – 14:00: Γεύμα
14:00 – 15:30

3. Πέρα από λέξεις και Εικόνες: Βίντεο και ήχος στο Διαδίκτυο

A. Αναρτήσεις ήχου και βίντεο στο Διαδίκτυο: Webcasts, Downloads και Podcasts
B. Προετοιμασία Podcasts και Βίντεο κατά παραγγελία: Διεθνής εμβέλεια, συχνότητα, παραγωγή, διανομή και προώθηση
Γ. Μελέτη συγκεκριμένων δειγμάτων ήχου: Podcasts της Disney, του Στέιτ Ντιπάρτμεντ και των Starbucks
Δ. Μελέτη συγκεκριμένων δειγμάτων βίντεο: η Ισραηλινή αντίδραση στον στολίσκο ανθρωπιστικής βοήθειας στη Γάζα

15:30 – 16:00: Διάλειμμα – Καφές
16:00 – 17:30

4. Κοινωνικά Δίκτυα

A. Κοινωνικά Δίκτυα: Πώς να βρίσκετε κοινό στα Google+, Facebook, Linkedin, Twitter
B. Εισαγωγή στο Twitter: Κατανοώντας τη συντομία και την ευκολία χρήσης
Γ. Στα βαθιά του Facebook: Προφίλ, σελίδες, επισημάνσειςκαιδιαχείριση αναρτήσεων
Δ. Το Επαγγελματικό Δίκτυο Linkedin: Ομάδες, ανταποκρίσεις, αναζητήσεις
E. Εφαρμογή: Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και η Αραβική Άνοιξη

5. Ανακεφαλαίωση – Ερωτήσεις

 
 
Facebook Twitter